piątek, 26 lutego 2016

Od Kate CD Rakan'a

- Trochę mi sie w głowie kręci - powiedziałam. 
- No to usiądź - odpowiedział basior i usiadłam. Spojrzałam na Valixy i powiedziałam: - Zaprowadzę ją do Oazy Lueli...
- Ale mi poświęcasz za mało czasu...- wyparła się trochę przestraszona.
- Proooosze cię, tylko ten ostatni jeden raz. Czemu się tak boisz?
- Bo... Bo... Ostatnio jak tam byłam, wszystkie szczeniaki się ze mnie nabijały gdyż w wszystkim byłam gorsza - załkała, a ja nie mogłam się oprzeć i przewróciwszy oczami rzekłam: - No to idziemy do jaskini.
- Dziękuję! Dziękuję! - uradował się szczeniak i podniósł łapki do góry. Przez całą drogę zastanawiałam się co powie Rakan rodzicom...
- Rakanie, czy powiesz to swym rodzicom? - spytałam poważnie gdy byliśmy w mojej jaskini.

<Rakan? Moi teściowie się wkurzą czy uradują?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz