niedziela, 21 lutego 2016

Od Blade'a CD Luizy

No bez jaj!!!! Co ja narobiłem! XD Zaprosiłem nowo poznaną waderę na przechadzkę po Alei Miłości!!!! O kurde, znowu przestałem panować nad uczuciami, często mi się to przytrafia. No, ale nie mogę odmówić. Szczerze, to Luiza mi się podoba. Tylko czy to wszystko nie takie.... dziwne? Jestem w tej watasze dopiero 1 godzinę i już ktoś mi się podoba. Co za dziwy. Przy Alei spytałem: 
-Luiza, a ile masz lat? 
-1 rok i 4 miesiące, jeszcze za młoda na partnera, ale czas szybko zleci. Mam 2 braci, Rakana i Newde i tak szczerze myślałam że Newde zakochał się w Icy. Ale już sama nie wiem. Miłość jest ślepa. 
-Tak uważasz? Ja miałem siostrę, która była rozrywana. Dosłownie. Każdy basior na nią leciał. A to jej zdjęcie - i pokazałem jej zdjęcie: 
http://i49.tinypic.com/116rt5w.jpg 
-Aaa, czy ja wiem. Nie taka specjalna. Są na tym świecie ładniejsze. Podobno wilcze modelki. Gdyby była taką modelką, to by się na nią rzucili. 
Ja i Luiza zaśmieliśmy się z tego. Po pewnym czasie spytała: 
-A jak ma na imię i gdzie teraz jest Twoja siostra? 
-Miała na imię Cashmere (czytaj Kaszmir), zginęła. Sam nie wiem jak. 
-Smutne. Ale to Aleja Miłości, to co może jakieś zabawy? 
-Może.... chowanego? 

<Luiza?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz