poniedziałek, 22 lutego 2016

Od Melody CD Party

-Party! Nie PRZEGINAJ!- krzyknęłam
- Zamknj sie! Xenia nie ma prawa obrażać Nawdena i Rivavay!- wrzasnął
- A ty nie masz prawa obrażać mnie i moich dzieci! Może Xenia nie wiedziała, że twoj syn i Ravava maja 2 lata!- powiedziałam
- Ale ty za nie odpowiadasz!- znów wrzasnął
-Osz ty.- szepnął Zeno.
- Zeno. Spokojnie zostaw go mnie.- powiedziałam
Potem mniej więcej z całej siły dał mi z liścia. (Party)
Nagle wyszła z jaskini Xenia:
-Co to za wrzask...MAMA?! Czemu masz krew na policzku?!
-Xenia. To nic.- odparłam zdyszana.- Tylko chyba ktoś jest chory na nerwy.
Wskazałam głową na Party'ego. Źrenice Xeni się zwęrzyły.
- Parteuszu! Ojcu Princy, Stana, Rakana, Luizy i Newdena. Psiakrew! Chole*a! Zostaw moją matkę! Czy ja bym uderzyła kogoś z twojej rodziny?! Nie, bo traktuję cię jako mojego wujka! A ty nawet nie masz odrobinki wrażliwości. Może pomyślisz o kimś więcej niż o sobie i Ricie?!- krzyknęła Xenia i zaprowadziła mnie do jaskini. Zeno obrzucił Party'ego pogardliwym spojrzeniem.
<<Party? Sorry. Emocje ;-;>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz