sobota, 20 lutego 2016

Od Melody- Poszukiwanie Absque

Jako Główny Szpieg miałam obowiązek dowodzić szpiegami. Na rozkaz Amira przeszukaliśmy las w poszukiwaniu Absque.
-Zbierz wszystkich szpiegów i poszukajcie Absque.- tak brzmiał rozkaz Amira
- Jasne.-odparłam
Leciałam do wszystkich po kolei i mówiłam:
- Wszyscy szpiedzy są proszeni na zbiórkę pod Wzgórze Prawdy!
Gdy wszyscy dotarli zaczęłam krótką przemowę:
- Słuchajcie. Amir rozkazał natychmiastowe poszukiwanie Absque. Córki Dante i Amona.
Pokiwali głowami i ruszylu na jej poszukiwania. Raz czy dwa zdawało mi się, że ją widze. Po godzinnej czy dwu godzinnej gonitwie poszłam do Amira:
- Są jakieś ślady?- spytał
-Niestety nie. Przeszukaliśmy wszystkie tereny. Nawet Pustkowie Towy. Ani śladu po Absque.
<Amir?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz