czwartek, 25 lutego 2016

Od Savia CD Sacry

Byłem jednocześnie i szczęśliwy, i czułem smutek. Mam nową koleżankę, ale dalej nie mogę zapomnieć o Penny. Starałem się tego tak nie pokazywać, ale gdy tak uważniej przyjżałem się Amare tym bardziej mi kogoś przypominała.
-Chwila, chwila.... - powiedziałem patrząc na waderę - Ty jesteś córką Devii i Amira!
-Taaaa.... Ale mimo wszystko oni nie mają dla mnie czasu, a mama cały czas mi przypomina o manierach. Mówiła że to wstyt bo jestem przyszłą samicą Alfa.
Zacząłem się zastanawiać, jak jej pomóc.
-To mam propozycję - powiedziałem w końcu - ale oczekuję przysługi. Oczywiście nic na siłę. Zgodzisz się?
-Zależy od propozycji i przysługi, czy się zgodzę.
-Jeśli rodzice nie mają dla Ciebię czasu, to może ja i moje rodzeństwo zrobimy razem coś ciekawego i będzie to dla nas nie tylko przyjemność ale i lekcja. Niektórzy uczyli się na opiekunów szczeniąt więc to będzie taka lekcja ze szczeniakiem.
-Jasne że tak!!!! A ta przysługa? - pyszczek Sacry nieco zmarniał
-Jeśli będziemy się razem bawić, a ty czasem zapominasz o manierach, to moja siostra - Layra może cię czegoś nauczyć i jest, znaczy była najgrzeczniejsza na lekcjach.

<Sacra? Jeśli się nie zgodzisz, to trudno>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz