poniedziałek, 29 lutego 2016

Od Mizuki CD Stana

-Spoko.-Rzekłam krótko rozglądając się wokoło.
-Fajne tereny tu macie.-Dodałam po chwili uśmiechając się przy tym.
-Najgorsze nie są.-Powiedział basior.
-Wiesz,nie do końca się tu orientują,może pokażesz mi co gdzie i jak?-Spytałam.Szczerze wiedziałam tylko jak dojść do jaskini więc chciałam jak najszybciej poznać inne tereny.
-No mogę, nie mam nic lepszego do roboty.-Odpowiedział Stan.Ja tylko się uśmiechnęłam i ruszyłam za basiorem.Po dość długiej podróży klapnęłam pod drzewem.Znałam już mniej więcej tereny więc podziękowałam basiorowi żegnając się przy okazji.Robiło się już ciemno.Ja nadal samotnie leżałam pod drzewem słuchając już muzyki.Odczucie czyjejś obecności narastało we mnie z chwili na chwilę.Obejrzałam się szybko po czym zauważyłam,że ktoś wyłazi z krzaków.
<Ktoś?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz