piątek, 26 lutego 2016

Od Newde- praca w jaskini medycznej

Dzisiaj miałem 6 godzin w jaskini medycznej. Ale oprócz tego codziennie bo 2 godz to tu to tam.
1 godz.
Miałem umyć wszystkie łóżka dla chorych, i wyprać chusty na których leżą.
Najpierw poszedłem do sklepu mr. Naston 2 minuty drogi z watahy po taki płyn do podłogi i kamieni. Wlałem do kamiennej misy wodę i cały płyn. Umyłem łóżka i podłogę bo też była z kamienia. Następnie zabrałem się do prania. Zajęło mi to 2 godziny
3 godzina
Przenieść chorych do czystych łóżek. To nie było trudne ale tak samo nie łatwe. Niektórzy narzekali, że za mocno ich trzymam.Zajęło to z 1 godzinę.
4 godzina.
Trzeba przynieść nożyk i chusty i igiełkę z nicią bo jakiś szczeniak podczas zabawy, w łapę wbił sobie kołek. Rozcinałem mu skórę i zszywałem. Ta operacja zajęła 1 i pół godziny.
6 godzina.
Tylko wymyć podłogę i łóżka. Poszedłem do mr. Naston i kupiłem następny
płyn. Umyłem wszystko. Także okna i wyszedłem do Rivy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz