środa, 24 lutego 2016

Od Dastana CD Xeni

Wadera zaprosiła mnie do siebie. Tak właściwie, to czuję do niej coś więcej niż tylko przyjaźń. Ale co? Sam chciałbym to wiedzieć. Może.... nie, dopiero co się poznaliśmy. A może jednak? Bez względu na to co do więcej do niej czuję, zgodziłem się:
-No jasne, a jak ma na imię twoje rodzeństwo?
-Więc tak: bracia: Zeno i Rendi siostry: Misza i Szarka...... - po imieniu Szarka gwałtownie jej przerwałem:
-Powiedziałaś Szarka?!
-Tak, a coś się stało?
-Szarka to.... moja ciotka!!!!!!! Jest siostrą MOJEGO taty!!!
-Jak to?! Mówiła że nie ma rodzeństwa! - widać było że Xenia pomyślała że moja ciotka ją okłamała.
-No ale dziś wole się nie denerwować - powiedziałem spokojnie, co nieco odprężyło Xenię - No wiesz, w końcu dziś mam Cię odwiedzić
-Masz rację - odrzekła równie spokojnie patrząc na mnie wzrokiem zakochanego wilka - idziemy

<Xenia?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz