sobota, 20 lutego 2016

Od Alcatraza CD Amira

Amir bardzo przypominał mojego brata - Chrisa (czytaj Krisa). Ale wolałem nie poruszać spraw rodzinnych, więc milczałem. Przy jaskini nr 5 biegała jakaś szara wadera ze szczeniakiem o czerwonej barwie futra. Nie do wiary! Ta dorosła wadera kogoś mi przypominała. Czy to możliwe?!
-Amir, a kto to jest? - spytałem wskazując na waderę.
-To Szarka, nasz goniec. Ma partnera Yukona i 6 szczeniąt. Ta waderka to jej córka - Crystal.
-Goniec...... zupełnie jak Aniu - mruknąłem nieco głośniej, a Amir (jak się spodziewałem) spytał:
-Aniu? Kto to?
-Ach, moja partnerka. Nie żyje. Szarka bardzo przypomina moją córkę. Na naszą watahę napadły smoki i kazała córce uciekać. Teraz szukam jej po watahach z nadzieją że żyje i ją w końcu znajdę.
Amir z uśmiechem odpowiedział:
-To czemu do niej nie pójdziesz? Może to ona?
Ja westchnąłem i podszedłem.
-Witaj - przywitałem się
-Dzień dobry
-Nie chcę być natrętny, ale czy pamiętasz może imię swojego ojca?
-Znam jedynie jego psełdonim i imię matki. Psełdonim to Veder (czytaj Wejder), a imię matki Aniu.
Nie mogę uwierzyć! Ona zna moje przezwisko i imię mojej partnerki!! To musi być ona!!
-Szarka?!
-Co?!
-To ja jestem twoim ojcem.

<Szarka?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz