wtorek, 23 lutego 2016

Od Dastana CD Xeni

-Z przyjemnością pójdę na spacer - powiedziałem z dumnym głosem. Zwykle taki nie byłem, ale jako nowy wilk nie znam tutejszych wader. Nie wiem jak się do nich zwracać - jak do wielkich pań np. moja droga hrabino XD, czy jakoś tak "hip-hopowo" np. Joł, co u cb? XD - ale na razie starałem się z tym nie przesadzać. Byłem sobą, ale jak pomyślałem o tym jak może zareagować.... ach, wole nie mówić. No ale powiedziałem: 
-Masz jakieś zainteresowania? Albo znasz jakieś sztuki walki, uzdrawiania? 
-Mam zdolności do lewitacji - odpowiedziała próbując odwrócić wzrok przed siebie, lecz jej oczy odmówiły posłuszeństwa i skierowały się w moją stronę. 
-Pokarzesz mi? 
-No dobra - powiedziała stając ok. 1 metra od dużego kamienia, gdy ja stałem tak obok, za nią. Wtedy kamień uniósł się w powietrze, a zaraz łagodnie wylądował na swoim miejscu na ziemi. 
-I jak? 
-Super, nauczysz mnie tego? 

<Xenia?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz