poniedziałek, 29 lutego 2016

Od Mizuki

Gdy zostałam dodana do watahy,pierwsze co zrobiłam to ruszyłam w stronę jaskini w której miałam zamieszkiwać.Nie chciało mi się wszystkich po kolei oglądać,dlatego poprosiłam Alfę aby mi ją wybrała.Gdy dotarłam do jaskini od razu zorientowałam się iż mieszka tu raczej mało wilków.Nikogo tam nie zastałam.Rozglądałam się przez dłuższy czas.W końcu puściłam muzykę z mojego odtwarzacza Mp3 i ruszyłam na spacer.Szłam tanecznym krokiem obserwując otoczenie.Zamknęłam oczy i jeszcze bardziej wczułam się w rytm muzyki.Chwilę później poczułam ciało innego wilka oraz zimną ziemię.Szybko otworzyłam oczy,prawdopodobnie wpadłam na jakiegoś wilka.Po chwili zorientowałam się iż dalej siedzę,czarny basior z brązowymi domieszkami patrzył na mnie jak na idiotkę.
<Czarny basiorze?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz