poniedziałek, 12 stycznia 2015

Od Kiiyuko C.D Sefiry

-No jasne że znam, a co?-spojrzałam na zamyśloną waderę.
-Nie nic...A lubisz go?
-No. Nie ukrywam że podobał mi się i nadal mi się podoba. Ale niestety dał mi do zrozumienia że nie mam szans, w sumie nie byłam też w jego typie.....-Odpowiedziałam a potem przerwałam długą ciszą.
-Kiiyuko w porządku?
-Jasne.-uśmiechnęłam się łagodnie.
-Nie no bo Macho wnerwił mnie ostatnim razem bo...Bo no ciężka sytuacja i...
-Jak chcesz to mi powiedz..-przerwałam waderze.
Sefira zaczęła opowiadać jak to było ze snami jej i Macho i trochę były przerażające.
-Może tak po prostu akurat tobie i jemu zaczęło to się śnić.-odpowiedziałam aby zaspokoić sytuację. 
-Nie sądzę.
-Uwierz mi to nie ma sensu tak być na siebie fochniętym. Macho to wilk od którego bardzo trudno dostać zaufanie a tobie chyba się to udało.
-Skąd wiesz?
-Bo z nim trochę przebywałam a po za tym bardzo kocham psychologizować.-uśmiechnęłam się ponownie.
(Sefira? Musiałam trochę poczytać tych waszych opek :b)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz