wtorek, 4 marca 2014

Od Vanili CD Rose

-Oki, a chyba jednak mimo wszystko Ache jest zbyt młody i dziecinny dla Swizz - Też tak uważam -To do zobaczyska -Pa Szłam w zamyśleniu. - A może Dante by go zechciała-pomyślałam I zaraz pobiegłam z zapytaniem. -Hej, Nala mam prośbę - Chę ? - Czy nasze dzieci mogłyby zostać małżeństwem ? -Ale z którym twoim synem? -Przeżył z całego miotu tylko Ache.... - To okropne, tylko wiesz Moja Dante zmniena się w potwora... Tu zciszyłam głos. - Mój także zmienia się w potwora tylko... - Tylko? -Tylko że wygląda jak Mid bo Vilanello był jego bratem przyrodnim... Jako potwór wygląda tak : http://hpsmokifeniksy.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/520407/files/blog_sg_1295421_2672996_tr_wilk107cj0.jpg -To jak może ich zapoznajmy, a później zobaczymy-zaproponowałam Nala dokończzysz???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz