piątek, 7 marca 2014

Od Rose

Jak wspomniałam uczę się od Nali czytania w myślach. Gdy po jednej lekcji wróciłam do domu otrzymałam impuls mózgowy, który dotarł do mnie była to informacja od złej wadery, alfy watahy ze Wschodu. Śmierci. Bałam się, gdy zaczęła mówić: 

-Ja jestem na dobrej drodze wiem, że cię znajdę, choćbym miała umrzeć pierw zrobię to ci. Głupia byłaś myśląc iż to ja chcę cie zabić. Jestem twoją matką, bo twoi niby rodzice porwali mi cię. Myśl co chcesz.Wiem gdzie jesteś. Nie dawno odeszły ode mnie dwie córki, które są dla siebie tylko przyrodnie, ty też jesteś ich siostrą.Twój głupi ojciec także miał na lewo partnerki. Ze strachu założył watahę z której pochodzisz wiem iż on mi cie porwał. On podarował jednej z twych lewych sióstr flet, który ma magiczną właściwość ona nawet o tym nie wie. Twe siostry są blisko ciebie, a ty nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy - powiedziała po czym się ocknęłam i wróciłam do rzeczywistości. 

-To nie prawda moi rodzice by mnie nie porwali , mój ojciec na pewno nie miał kochanek nie nie!-powiedziałam sama do siebie. 

Nawet jeśli to wszystko jest prawdą muszę wiedzieć dlaczego Śmierć chce mnie zabić i dlaczego moi rodzice mnie porwali. Muszę ostrzec Nalę, bo przekaz alfy ze wschodu mówi sam za siebie, ona chce nas zaatakować. Pobiegłam szukać Nali. 


<CDN>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz