sobota, 22 marca 2014

Od Diego - Jak dołączyłem?

Żyłem jako wolny wilk w watasze pawich wilków , byłem inny od pozostałych oni mieli piękne pawie ogony a ja . Ja byłam zwykły.Czułem iż ludzie mnie śledzą lecz mimo to nie chciałem odmówić sobie przygód i podróży.Poszłem do wsi i porwałem niemowlaka.Ludzie spanikowali z sieciami pobiegli za mną.Ja ich zmyliłem , ale pobiegli do serca watahy. 
-To chyba wszystkie sztuki , pewnie zjadły bachora w calości!-mówili do siebie ludzie. 
-Tak na pewno teraz umra marnie bo z ludojadami nie będziemy dzielić terenu. 
Bałem się , dziecko odnioslem i słysząc zarzynanie wilków uciekłem od tych głosów.Wtedy dostałem wizji . Wiedziałem , że dotre na tereny watahy Podmuchu Wiatru i tam zostanę.Ujrzałem również Nale tamtą watahę , która będzie cierpiala nad zgóbioną córką.Bedzie ona wiedziała , że samica zwana Rose ją ratowała , ale nie dała rady z twardym lądowaniem i została kaleką oraz woadła w śpiączkę.Wiedziałem tez ,że z mojej dawnej watahy przeżyła tylko Lola , która trafiła do tej same watahy.Po chwili wstałem na terenie watahy i już byłem jej czlonkiem .Midnight sam mnie o to zapytał. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz