środa, 12 marca 2014

Od Rose - Ciąg dalszy

Szukałam Nali całe dwa dni jak na złość nie mogłam jej odszukać.Weszłam do jej jaskini i ta z nienacka na mnie naskoczyła. 

-Czego tutaj szukasz!!!?-wykrzyczała 

-No ja ciebie szukałam...-spojrzałam błagając o dokończenie 

-No mów , ale szybko bo ja też mam sprawę. 

-Mam wrażenie , że nas zaatakują wilki te ze Wschodu. 

-Już za późno wataha wkroczyła na nasze tereny . Wiem wszystko miałam wizję jestem twoja siostrom i jesteśmy córkami Śmierci i naszego ojca Jack'a . Okłamała cię iż jestem twoją przyrodnią siostrom ,ponieważ bała się iż się zjednoczymy. Jesteśmy rodzonymi siostrami. Wysłałam wojowników i obrońców do walki , nawet uczni , bo nie mamy czym odeprzeć ich siły.Flet ma właściwość , która może nam pomóc w niezwykłym stopniu.Nie chcę jego nadużywać. 

-A moje dzieci? 

-Tak też poszły... 

-Ale jak to? Nie wiem co mam pierwsze rozstrzygnąć .Ile my dzieciństwa siostrzanego straciłyśmy już rozumiem przekaz naszyjnika mag to przewidział i kazał mi pomoc ci z nimi wygrać tymi wilkami ze Wschodu. 

<CDN>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz