poniedziałek, 10 lutego 2014

Od Vilanello

O boże! Co się dzieje w naszej watasze! Mamy jeden miot i oczekujemy dwóch bo Devia i Vanili ją w ciąży. Zszokowała mnie informacja o ciąży Vanili. A o było tak:
Pewnego słonecznego dnia, poszedłem do jej jaskini. Ale jej nie było poszedłem więc na polowanie.Spotkaliśmy się nad morzem.
-Vill muszę ci coś powiedzieć...
Wiedziałem, że taki początek nie wróży nic dobrego.
-Ja...Ja jestem w ciąży- dokończyła
Wytrzeszczyłem na nią oczy, a ona uśmiechnęła się radośnie. Pobiegliśy razem aleją młodości do potoku życia.
-Och to cudownie - powiedziałem do niej, a po chwili dodałem- Nasze dzieci będą wychowywac się z dziećmi Amira i Devii
Vanili zdziwiła się i powiedziała
- To Devia teżz jest w ciąży?
- Tak i jej szczeniaki urodzą się tego samego dnia co nasze ...
< Vanili dokończysz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz