poniedziałek, 3 lutego 2014

Od Rose - C.D. Nali

- Wiem że czułaś iż idę za tobą , przepraszam że tak bez zapytania i w ukryciu , ale nie byłam pewna czy nie zdradzasz własnej watahy miałam w nocy koszmar , że pewnego dnia urodziłam szczeniaki i z tego powodu mnie wygnałaś ocknęłam się kiedy zobaczyłam , że wychodzisz z fletem . Postanowiłam cię śledzić , troszkę bałam się o ciebie ponieważ w nocy strasznie się szamotałaś więc postanowiłam czytać ci w myślach , ale nie dopracowałam jeszcze tej umiejętności i nic mi się nie udało.Teraz mam pytanie do czego służy ten flet , po co go chowasz i czemu ukrywasz jego istnienie mój ojciec miał taki sam tylko na końcu było zawieszone jakiś mały listek.Nie rozumiem cię wiem że nie jestem alfą ale jeśli szukasz kryjówki na flet bądź ktoś ci grozi pomogę ci w końcu mam ku temu pamięć ojca . 

<Nala dokończ dalej>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz