niedziela, 16 lutego 2014

Od Rose - C.D. Vanilli

Szukałam Vanilli przez cały dzień wiedziałam , że niedługo powinna urodzić . Spotkałam Zuko i spytałam się czy nie wiedział Vani .
-Wiesz może gdzie jest nasza Vani?-powiedziałam zdyszana
-No wiem i nawet dokładnie , nie jestem ....
-Gdzie ona jest czym ty nie jesteś mów!?-zmieszanie udzielało się tylko mi
-Ona, ona....
I opowiedział mi o tym , że Vanilli w jego proroczym śnie szła wraz z Arghai obok zakazanego lasu.I tam pojawiły się skurcze . Wiedziałam już wtedy co się stanie bo na tym lesie ciąży klątwa iż jeśli skurcze pojawia się w tym miejscu zginie matka lub młode co kwadrans zostawiając przy życiu 3 albo 4 maluchy.Biegłam już aleja miłości w stronę miejsca , które wskazał mi Zuko i na potknęłam Arghai , która biegła co sił w nogach.Wiedziałam , że dużo czasu nie zostało . Tylko ja mogę odeprzeć klątwę przeciwnika.Ponieważ w lesie mieszkał kiedyś łoś który rzucił zaklęcia na wszystkie samice , które zaczną mieć w tym miejscu skurcze.Nagle ujrzałam rodzącą Vanilli , wiedziałam że jest za późno aby odeprzeć czar , ponieważ ciąża dobiegła rozwiązania.Wtem zaczęłyśmy rozmowę:
-Klątwa -wyszeptałam
-Słucham!? -powiedziała do mnie z nie dowierzaniem
- Twoje szczeniaki są klątwą. Z każdym kwartałem jeden będzie umierał pozostaną tylko 3 albo 4...
Biedna tak strasznie ci współczuje! Dbaj o nie kochana. Przepraszam ale nie umiem Ci pomóc , nie zdążyłam zdjąć klątwy zakazanego lasu.
-Ale dlaczego, Towo dlaczego ty mi to robisz ? Zawsze cię szanowałam...
-Ja ciebie też , będę cię zawszę wspierała , ale ta klątwa jest troszkę...
-Jak to klątwa jak troszkę?-Przerwała mi Vanilli
-No bo widzisz . Na tym lesie ciąży klątwa iż jeśli skurcze pojawia się w tym miejscu zginie matka lub młode co kwadrans zostawiając przy życiu 3 albo 4 maluchy.
-Rozumiem już wszystko-westchnęła po czym kazała mi zostawić ja na chwile samą i pobiec po Vilandlego .Tak tez zrobiłam.
<Vanilli?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz