piątek, 7 lutego 2014

Od Rose - C.D. Devii


W niedługą chwilę po rzuceniu wyzwania przez Zuko obudziłam się ponieważ użyłam mocy odparcia czaru.Obserwowałam bezszelestnie jak się to potoczy.Nagle Zuko zasnął i Devia wzięła go na grzbiet i gdzieś pofrunęła.Nie pozwoliłam aby z nim uciekła więc pobiegłam lasem za nią aż dotarłam do drzewa życzeń.Widziałam ja mój partner siedzi na gałęzi . Podeszłam do Devi i powiedziałam jej czemu tak robi a ona odpowiedziała że to z miłości do Amira i że bała się go stracić uspokoiłam ją . Zaprzyjaźniłyśmy się ale nie byłam nadal pewna czy nie pochodzi z Watahy ze Wschodu (Teraz\ wataha nazywa się Wataha Kresu.).Wróciliśmy do stada i razem śmialiśmy się z tego co robiliśmy przez ten czas. Odeszłam na chwile by zaobserwować zmiany w wyglądzie.Zauważyłam zmianę w swoim wyglądzie , mój brzuch dotychczas płaski jest duży i obwisły.To na pewno z powodu ciąży. 
<Devia dokończ jak chcesz> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz