środa, 19 lutego 2014

Od Shay

Pewnego poczułam się taka samotna, choć mam siostrę i jestem już ciocią! Postanowiłam odwiedzić Devię. Była ona w swej jaskini z swym szczeniakiem. Nagle maluch podniósł się i przybiegł do mnie. Bardzo spokojnie się zachowywał. W końcu odezwała się Devia:
- Witaj siostro. Chyba cię polubił. Pierwszy raz cię widzi a ty go.
- Tak. Chciałabym cię zapytać, jak to jest być matką? - spytałam.
-Wspaniale! Są trochę trudności, ale tak jest świetnie.
Pogłaskałam Amona a on do mnie się przytulił! Byłam zaskoczona. Zauważyłam, że Devia także była.
- No coś podobnego!-powiedziała - Jeszcze nikogo nie przytulał, oprócz mnie.
- No to nas obie zaskoczył - uśmiechnęłam się do siostry. - Muszę już iść.
- Pa!
- Pa!
Wyszłam zadowolona bardzo z mojego siostrzeńca. Poszłam do swej jaskini. Miałam w głowie dużo myśli.
< Może poszukam sobie partnera? >rozmyślałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz