czwartek, 23 kwietnia 2015

Od Sefiry CD Kiiyuko

Jeszcze przez chwilę stałam bez ruchu przed jaskinią Macho. Westchnęłam cicho i przekroczyłam próg. W środku panował półmrok i przez chwilę słabo widziałam, lecz gdy mój wzrok przyzwyczaił się do mniejszej ilości światła, zobaczyłam, że basior zdążył już wstać i patrzył na nas wyczekująco. Na szczęście nie zauważyłam w jego oczach niechęci, ośmieliło mnie to i zaczęłam mówić.
-Jest taka sprawa... Chodzi o ten "sen" w którym widziałam wilka-zjawę stojącego nad tobą. No więc Kiiyuko twierdzi, że to wcale nie był sen i że mogłam przez przypadek wywołać na ciebie i na siebie jakiegoś złego ducha...-Spojrzałam na niego wyczekująco, mając nadzieję, że zrozumie, że powie, że to wszystko nie prawda, i że nie da się tak po prostu wywołać zjawy.

Macho? Kiiyuko?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz