piątek, 17 kwietnia 2015

Od Sefiry CD Kiiyuko

-Nie... Nie rozumiem... Co to znaczy?-Patrzyłam na nią osłupiała.
-To znaczy, że ten "wilk-duch" może zrobić wam krzywdę, albo nawet was zabić.
-O Boże...-oparłam się o ścianę jaskini i zaczęłam gorączkowo szukać jakiegoś rozwiązania... o ile jakieś w ogóle istnieje...
-Trzeba powiedzieć Macho-przerwała ciszę Kiiyuko.
-Chyba masz rację, chodźmy do niego.
-Teraz?-Spojrzała na mnie dziwnie.-Na pewno czujesz się na siłach?
-Tak, a czemu miałabym się nie czuć?
-No... przed chwilą dowiedziałaś się, że poluje na ciebie demon, którego sama stworzyłaś.
-To... pestka, nic takiego-zaśmiałam się nie wesoło, po czym wstałam i ruszyłam w stronę wyjścia. Kiiyuko po chwili wahania wyszła za mną.

Kiiyuko? Przepraszam, że tak długo :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz