środa, 11 marca 2015

Od Sefiry CD Kiiyuko

-Gdzie przebywałam kiedy mi się to śniło?
-Tak.
-Yhm... tutaj, w mojej jaskini. Nie spałam przy niczym magicznym, a przynajmniej tak mi się wydaje. 
-Co zrobiłaś potem?
-No, pobiegłam do jaskini Macho.
-Hmm.
-Możesz powiedzieć mi coś więcej?-znów zaczynam się denerwować, a to w połączeniu z dziwnym wrażeniem czyjejś obecności nie wróży niczego dobrego.
-Na razie nie.
-Czemu na razie?
-Muszę pomyśleć, jesteś pewna, że nie trzymasz tu nic magicznego?
-Tak, jestem pewna-patrzę na nią przez kilka chwil, po czym robię kolejny obchód jaskini. Tym razem wyglądam na zewnątrz, jednak tam też nic nie ma.-No dobra, mam dość. Co się tutaj dzieje? Bo jak na razie wiem tylko, że coś niezwykle "rzadkiego".
-Hej, nie denerwuj się.
-Więc mi to wytłumacz. Ja się na tym nie znam.

Kiiyuko?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz