piątek, 13 marca 2015

Od Sefiry CD Bastili

Wstrząsnęła mną ta wiadomość, chociaż... nie aż tak bardzo jak się spodziewałam. Od pewnego czasu miałam wrażenie, że dostrzegam między nami pewne podobieństwo.
-Od jak dawna wiesz?-zapytałam, mimo, że Bastili już szła w swoją stronę. Postanowiłam dowiedzieć się jak najwięcej.
-Daj mi spokój-warczy.
-O co ci chodzi, co? Przed chwilą stwierdziłaś, że jesteśmy siostrami i oczekujesz, że ta wiadomość nie wzbudzi ciekawości? Że powiem "okej, dobrze wiedzieć" i sobie pójdę?
-Tak-widać po niej, że jest zdenerwowana. Trudno, zaryzykuję.
-Możesz się łaskawie zatrzymać?
-Możesz stąd łaskawie spadać?
-Tak się składa, że nie.
-Więc przynajmniej się zamknij.
-Nie.
-Czego ode mnie chcesz? Idź pytać kogoś innego-złapałam ją zębami za ogon, żeby wreszcie stanęła.
-Powiesz mi coś więcej?

Bastili? Wybacz, że czekałaś 3 miesiące xd Brak weny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz