sobota, 7 marca 2015

Od Kiiyuko C.D Sefiry

-Mam jakieś dziwne wrażenie...-powiedziałam przysłuchując się każdemu dźwiękowi.
-Jakie?-spytała zaniepokojona Sefira.
-Sama nie wiem, proszę wracajmy.
-Dobra.
Szłyśmy w napięciu, same nie wiedziałyśmy dlaczego, no ale dobra...
-Okropnie się czuję.-przerwała ciszę Sefira.
-W sensie?
-Źle się czuję psychicznie.
-To tak jak ja. Musimy wstąpić do którejś z nas, u mnie nie wiadomo czy są lokatorzy.
-Ja mieszkam sam.
-To świetnie, ja na razie idę po moje rzeczy.
-Jakie rzeczy?
-Magiczne rzeczy, muszę coś sprawdzić.
-Ok, to widzimy się u mnie.-pożegnała się Sefira, i pognała w stronę swojej jaskini.
Chwilę to potrwało ale szybko weszłam, wyszłam i przy okazji wzięłam moje eliksiry i inne magiczne specyfiki plus kociołek. Po chwili byłam już u Sefiry, rozpakowałam moje "rzeczy" i zaczęłam robić wywary. 
-Do czego to?-spytała zaskoczona Sefira.
-Nauczył mnie to pewien szaman, chociaż nie jestem nim.
Zrobiłam to by sprawdzić czy coś jest nie tak.
-Co ci się ostatnim razem śniło?-spytałam patrząc na wrzący kocioł.
(Sefira?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz