niedziela, 16 listopada 2014

Od Sefiry CD Macho


Zanim zdążyłam dokończyć zdanie jego już nie było. Biegł w stronę swojej jaskini. Zaczęłam go gonić. Czemu on się tak przed tym broni? Czemu nie chciał mi nic powiedzieć? Dlaczego uciekł? A może chodziło o to, że to on zabijał kogoś sobie bliskiego? Czy on nie wie co to są prorocze sny? Przecież to się może sprawdzić!
-Macho! Czekaj! O co chodzi? Stój!-nie reagował. Strasznie mnie zdenerwował.-ZATRZYMAJ SIĘ!-Dopiero wtedy zwolnił i spojrzał na mnie.
-Czego chcesz? Czy ty nie rozumiesz, że nie mam ochoty o tym rozmawiać?-Miałam wrażenie, że coś rozsadza mnie od środka i że zaraz wybuchnę. Nie wiem jak udało mu się aż tak wyprowadzić mnie z równowagi.
-Nie wkurzaj mnie! Czy nie rozumiesz, że to, co ci się przyśniło, może zdarzyć się naprawdę?! O co chodzi w twoim śnie?
-Ale...
-Cicho! Kto kogo zabijał?

Macho? Kto jest mordercą? *o*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz