poniedziałek, 24 listopada 2014

Od Music

Chciałam już się żucić na tego wilka ale nagle powiedział spokojnie spytałam jak ma na imię on odpowiedział:
-Dymitr
i zapytał jak ja mam na imię, ja mu na to:
-Music 
-Wiem to ty jesteś ta nowa 
-Tak
-Co się stało?
Po tym pytaniu opowiedziłam mu wszystko słuchał póżniej chciałam się przejść i porozmiawać, wyglondał na miłego i się zgodził, wolał polecieć a ja się zgodziłam. Rozmawialiśmy cały czas było fajnie ale się skończyło musiał iść. Ja zato poszłam do mojej jaskini bardzo kochałam muzyke więc poszłam po moje instrumęty, szybko się zdziwiłam wogóle ich nie było. Jak najszybciej poleciłam do mojej staej jaskini, na szczęście tam były, upewniłam się ,że nikogo nie ma, zanurzyłam się w muzyce dokoła mnie latały nuty tak zawsze się dzieje jak gram na flecie. Ale jak tylko zaczełam grać usłyszałam Sefi była zła, ale tylko jak posłuchała muzyki co zawsze kochała zrelaksowała się. Zaczeliśmy rozmawiać i sobie wybaczyliśmy opowiedziałm jej o spotkaniu się z Dymitrem, po całej rozmowie wróciliśmy do naszej jaskini po drodze upolowałam królika i przekońśliśmy go. Dochodząc do jaskini było już ciemno nic nie widzałam. Ale po chwili światło znajdujące się w jaskini wszystko rozjaśniło, aż nagle mi się coś przypomniałam nie zanieniłam się w demona krzyknełam z całych sił, Sefi była zdziwiona tym. Po chwili dzięki mocy pokoazałam sobie cały dzień i stwierdziłam ,że spotkałam się tylko z Sefi i Dymitrem a obok drzewa niczego nie życzyłam albo to Sefi ma jakąś skrytą mac albo Dymitr. Ale moja siostra nigdy nie miała takiej mocy albo jej się obiawiła sama nie wiem albo Dymitr ma taką moc muszę się dowiedzieć.

Dzięki za odpisanie Dymitr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz