czwartek, 27 listopada 2014

Od Amira - C.D. Black'a

Patrzyłem na wilki idiące lub lecące na Wzgórze. Demeter rozmawiała z Avą, Nala siedziała w zamyśleniu. Po kolei przychodzili wszyscy proszeni. Na końcu przyleciała Devia. Nala spojrzała na mnie porozumiewająco, a ja skinąłem głową. Nala zaczęła mówić:
- Zwołaliśmy to zebranie, aby przedstawić wam pewnien pomysł. Mamy zamiar zorganizować turniej z inną zaprzyjaźnioną watahą - wszyscy zaczęli szeptać między sobą, ale Midnight uciszył towarzystwo. - Poprosiliśmy was tu, abyście wyrazili swoją opinię oraz przygotowali do turnieju wilki pod waszą komendą. Nie ustaliliśmy jeszcze co prawda wszystkich szczegółów, ale niedługo to uzupełnimy.
Znów rozległy się szepty.
- Czy ma ktoś jakieś pytania? - spytałem spokojnie, lecz z lekko podniesionym głosem, aby zapanować nad zebranymi.
<Ktoś z obecnych?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz