poniedziałek, 17 listopada 2014

Od Macho C.D Sefiry

Schyliłem się dość jak dla mnie nisko by mój łeb był na jej wysokości. 
-To byłaś ty...-Wyszeptałem.
Sefirę zamurowało a ja wróciłem do mej normalnej postawy. Spojrzałem jeszcze raz na o wiele niższej ode mnie wadery w sumie każda jest jak dla mnie niska, w końcu nie jestem niskim basiorem nawet nie które basiory przerastam, no ale jednym słowem nie umiałem określić o czym myśli Sefira ale po minie widać było że nie jest zachwycona.
-Sefira to tylko głupi sen...
-Nie to właśnie to nie był tylko głupi sen to mogła być przepowiednia.-Powiedziała smutna wadera.
Westchnąłem spoglądając w niebo.
-A kto dokładniej mnie w tym śnie?...No wiesz...-Zapytała.
-Akurat tego to ci szczerze powiem że tego wilka nie znałem.
(Sefira? Brak weny)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz