środa, 12 listopada 2014

Od Music - Jak dołączyłam

Byłam na polowaniu zauważyłam, że między drzewani się coś skrada. Była to sarna, już od dziecka polowałam sama ponieważ moja matka umara jak byłam mała, nie miałam watahy jak byłam mała pamiętam tylko moją starszą siostrę Sefi tak na nią mówiłam, na prawde miała na imę Sefira.
Już miałam skoczyć aby zabić swoją ofiare ale nagle jakaś wilczyca wyskoczyła znie nacka. Była bardzo silna, ale sarna uciekła spojrzałan na mnie. Miała żołte oczy a na jednymz nich był widać blizne powiedziała że jestem do kogoś jej podobna a ja tak się bałam, że nie mogłam powiedzieć ani słowa ale sypytała jak mam na imię powiedziałm Music otworzyła szeroko oczy i mnie przytuliła ale ja z wrarzenia podleciała z nią na szyj i powiedziała mi swoje imię była to Sefira. Rozmawiliśmy do wieczora ale musiałam uciekać bo zblirzała się noc a ja zmieniałam się powoli w demona , głównie z koloru futra już odlatywałam aż nagle złapała mnie za łape i spytała czy chce dołączyć do watahy ja bez namysłu się zgodziłam póściła mnie i odleciałam cały czas myślałam o tej decyzj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz