wtorek, 18 listopada 2014

Od Music

Kiedy Sefira powiedziała, że nie jesteśmy siostrami to powiedziałam ze złością w głosie
-Przecież masz ta bliznę co miałaś jesteś moją siostrą-
Ona na to 
-tak więc nie jesteśmy siostrami i koniec rozmowy-
Miałam jej dosyć już od chodziła przypomniałam sobie mamy takie same znamiona skrzydeł na łapie. Nagle żuciłam się na nią. Szarpałyśmy się bardzo długo aż nagle, złapałam jej łapę i miła na niej te znamię ja też je mam i jej to pokazałam, powiedziała 
-Każdemu powiedziałam, że nie mam siostry i tak się czuję-
Ja na to jej 
-Wierz jak mnie nie chcesz to mnie nie obchodzi ale zawsze będziemy siostrami i tego nie zmienisz-
potem uciekłam z jaskini, poszłam do drzewa życzeń żeby się tam przespać była mgła i nic nie widziałam, dochodząc do drzewa położyłam się przy nim, ale w mgle był jakiś wilk lub wilki sama nie wiem, ale szybko skoczyłam na równe nogi rozglądałam się do okoła co coraz więcej widziałam. Czekałam aż mgła opadnie i zobaczę tego wilka lub wilki 

ktoś🐺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz