czwartek, 13 listopada 2014

Od Music- pierwszy dzień

Obudziłam się pierwszego dnia kiedy Sefi zaprosiła mnie do watahy wstałam w ustach miałam metaliczny smak i całam byłam w krwi. Pamięam, że byłam demonem zaczełam krążyć w poszukiwniu skąd jest krew na moim ciele, ale na dobre znalazłam pół sarny. Poszłam do najbilżeszego jeziora i zaczełam w nim pływać.Po kąpieli poszłam do mojej starej jaskini napiłam się wody z mojego strumienia i zjadłam jednego królika. Bardzo ciężko mi było wyjść z tej jaskini na zawsze żeby iść do mojej siostry ale poszłam. Leciałam długo ale Sefi na mnie czekała, idąc do alfy widziałm wiele wilków każdy się na mnie patrzył, poszliśmy do alfy i rozmawialiśmy przyjęciu do watahy, zgodziła się na koniec dnia byłam już wreszcie w jaskini Sefira pokazała mi moje legowisko i się przespałam, ale musiałam szybko odlecieć ponieważ się zmieniałam w demona, odleciałam bardzo daleko i poczułam ten wielki ból upadałam widziałm jak demon rozszarpuje wiele zwierząt i innych żeczy po tejprzemianie obudziłam się o 21 i jak najszybcjej pobiegłam do jaskini i zasnełam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz