środa, 23 lipca 2014

Od Macho C.D Sary

Jak tak położyłem się na drugim brzegu plaży widziałem że Sara płacze nie dało się tego ukryć choć ona chciała ale ja tylko przekręciłem oczami lecz nagle wstała do szumiących krzaków widziałem i czułem dobrze że tam jest wilk ale jaki? Chciałem już do niej krzyknąć by uważała ale nie zrobiłem tego , nie wiem dlaczego no ale powracając do tego Sara tylko odwróciła łeb i wyskoczył jakiś wilk tak dokładnie wadera. Sara przestraszyła się a druga wilczyca skoczyła na nią też była wystraszona ale wtedy ja wstałem i wtedy uniosła łeb mówiąc:
-Macho to ty?-Wilczyca gdy to mówiła leciały jej łzy i wtedy zeszła z Sary i powoli zaczęła do mnie podchodzić a ja do niej w końcu zapytałem:
-To ty jesteś moją siostrą.
-Najwyraźniej.-Powiedziała uśmiechając się i nie powstrzymując łez a ona nazywała się...
(Niech dokończy ta wadera którą się już umówiłem na howrse że jest moją siostrą)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz