sobota, 3 maja 2014

Od Kiary C.D Nali

Gdy Nala zaczeła że usłyszała mnie jak mówiłam że ktoś mi się podoba przestraszyłam się że powie to komuś
- Hej, przepraszam, przechodziłam akurat i usłyszałam, że ktoś Ci się podoba... - Zaczęła niepewnie.
- Yyy... Noooo.... Yy... O, o nie!!! - Krzyknęła Czika.
- Nie, spokojnie, nawet nie pytam
-Czika wporzątku nic się nie dzieje-Powiedziałam uspokojona.
-Wybaczcie nie powinnam być fścipska-Powiedziała z wyrzutem Nala.
-Nie nie nic się nie stało ale nikomu nie powiesz?-Zapytałam.
-Nie objecuję-Powiedziała poważnie Nala.
-Uff to dobrze , no szczeże taki jeden mi się podoba-Powiedziałam z ulgą.
-Jaki?-Zpytała.
-Wiem tyle że ma na imię Mack-powiedziałam-Choć i tak nie mam u niego szans.
-Dlaczego?-Zapytała Nala.
-On nie odwzajemnia mojich uczuć-Powiedziałam zawiedziona-przepraszam muszę już iść-Poszłam ponieważ nie chciałam już o tym gadać, smutna troche wściekła poszłam.
(Nala lub Czika???)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz