środa, 21 maja 2014

Od Kiary CD Devia

-Wiesz fajnie było by ale.......... nie wiem czy to się uda.
-Czemu?-Zapytała Devia.
-Ponieważ moja mama jest lwem i no wiesz dawno nie widziała się z tatą co jest wilkiem no w sumie moja siostra też jest podobna do mnie tylko że biała , ale chcę najpierw spotkać się z mamą a potem z resztą.
-Dobra nie ma sprawy no to kiedy idziemy ?
-Wiesz mogłabyś ją tu przyprowadzić , no bo nie jestem dziś w stanie gdzieś iść.
-Dobrze rozumiem.Jak chcesz mogę ją teraz przyprowadzić.
-Serio?!-Zapytałam z zadowoleniem.
-Tak
-Dzięki-wykrzyknełam z radości.
Po godzinie Devia przyszła z moją mamą , o a właśnie tak wyglądała
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhUHZQu0uBsFkYMP7Vo7YF9aIpeK0_2CQHnvYPw2PdYufQfAfvUjBPA54VwZT8bgeUKmjBhZcL-yUt6AWZtqyLmy1GXymNtuejVbMWxYJDQ_pPqw7PF6WVxgKtkZs5GzlG7vhwtHeKiL5gT/s400/Sarabi.jpg
Wykrzykując jak małe dziecko krzyczałam-MAMO, MAMO!!!!!!!!!- kRZYCZAŁAM ZE ŁZAMI W OCZACH gdy podbiegłam do niej przytulałyśmy się.
(Devia)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz