piątek, 19 grudnia 2014

Od Music- ``Przygotowania do świąt``

Poprosili mnie, żebym przygotowała na święta koncert. Sama bym nie dała rady, więc poprosiłam o pomoc Sefire.
- Pewnie! 
Odpowiedziła.
Długo myślałyśmy co zrobić. Nagle krzyknałam uradowana.
- Weśmy ptaki jako chór!
Na to Sefira:
-Dobry pomysł, ale czy nie będą się nas bać?
-Nie, jestem wilkiem muzyki, więc uznają, że jesteśmy przyjaźnie nastawione.
-A naczym będziemy gra?. Ty masz tylko swoje instrumenty.
-Musimy zangażować w to więcej wilków.
-Albo zwierząt...
-Ale jakich ?!
-Jelenie i sarny.
-Ty samych roślinorzerców bierzesz! może innym się to nie spodobać...Albo ty chcesz je zjeść!
-Ważne żeby była fajna zabawa.A, w kwesti zabawy jakie będą atrakcje.
-Ja mam przygotować tylko muzykę. Inni zajmą się zabawą i dekoracjami.
Mineły 2 dni od planowania i instrumety są gotowe scena składa się z dwóch pięter.Na pierwszym będą grały instrumenty i będziemy śpiewły razem z Sefirą, drugie piętro to wielki drzewo, na którym będą ptaki.Magicznie nakaże instrumętom grać. Dzisiaj jest dzień próby. Uśmiechnełam się do Sefiry 
-Gotowa?

Sefira? Jak pójdą nam śpiewy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz