wtorek, 2 grudnia 2014

Od Kiiyuko C.D Sunset

Szczeniaki zamilkły jak zaklęte a ja podeszłam do grupki szczeniąt.
-Dzień dobry!-wykrzyknęły wszystkie na raz szczeniaki.
-Dzień dobry-odpowiedziałam spokojnym głosem-Chodźcie teraz do "klasy" czyli tutejszej jaskini.
Dzieci posłusznie zaczęły iść gęsiego za mną. Po krótkiej chwili dotarliśmy, szczeniaki usiadły w dwu osobowych rzędach. 
-Witajcie, jesteście na pierwszej lekcji zielarstwa i eliksirów. Akurat to drugie czyli "eliksiry" to kierunek dodatkowy ale tylko wtedy można się za to zabrać gdy się ukończy kierunek podstawowy, w tym wypadku ten podstawowy to zielarstwo. Mniejsza z tym dziś nie będą to tematowe lekcje lecz organizacyjne by dziś się poznać z wami i z nauką i czego będę oczekiwać od was. Może zacznijmy od przedstawienia się, żeby sobie to uprościć zerknę na listę.
Lista była przygotowana przez Tamed.
1. Sunset
2. Loreene
3. Daiki
4. Cyndi
5. Napoleon
6. Reicher
7. Sasza
8. Ciba
9. Bloodspill
10. Cleo
Po kolei z listy zaczęłam czytać a szczeniaki grzecznie odpowiadały "obecny" gdy już wszystkich wyczytałam z listy po czym ja się przedstawiłam.
Pod koniec lekcji gdy wszystkie szczeniaki już wyszły ja zostałam by się spokojnie zebrać ależ nagle ktoś ze szczeniąt mnie zaczepiło.
-Pani Profesor?
-Tak?
(Któreś ze szczeniąt?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz