sobota, 13 grudnia 2014

Od Kiary C.D. Black'a

Spojrzałam na Black'a który dość dziwnie się przy mnie zachowywał, możliwe że jest przygnębiony czymś...Albo tak po prostu.
-A więc byłeś kiedyś nad Jeziorem Odrodzenia?-spytałam.
-Tak i to wiele razy.
-A może byłeś nad Wodospadem Zaklęć?
-Tak, w zasadzie to już wszędzie byłem.-burknął.
-Serio? Nawet nad Rzeką Pagitty?
-Że jak?
-To taka rzeka no w zasadzie to taki las gdzie ta rzeka tam przepływa, podobno została odkryta przez młodą waderę Loreene, wiesz nawet ciekawa jest tego historia...
-Czyżby to na pewno rzeka?
-A no racja to jest jakaś zaklęta kobieta czy coś tego typu...A po za tym mogą ją tylko ci zobaczyć co zasługują.
-Heh to na pewno nie ja...-uśmiechnął się sarkastycznie.
-Ani ja.-przesłałam mu uśmiech.-A więc może chodźmy gdzieś się napić?
(Black?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz