środa, 23 grudnia 2015

Od Melody do Devii (Przygotowania Świąteczne)

Wadera chciała pomóc w przygotowaniach do świąt. Okazała się przemiła, więc się zgodziłam. Poleciałyśmy na miejsce. Naszym oczom ukazała się bogata w łańcuchy, bombki i inne ozdoby plansza świata. Był piękny krajobraz. Bogaty w kolory ciepłe i zimne. Pomagałyśmy dekorować jaskinie wilków, parki i inne rzeczy. Czasami wilki potrzebowały pomocy przy zawieszeniu czegoś bardzo wysoko. Jak wszystko był zrobione udałyśmy się nad Wodospad Zaklęć. Rozmawiałyśmy. W końcu powiedziałam:
-Słuchaj Devia. Mogę tak do ciebie mówić?
-Jasne.-Powiedziała Devia.
-Czy ja będę miała swoją jaskinię?-Spytałam.-Bo prawie wszyscy mają tylko ja nie mam.
- Jasne, że będziesz miała.-Devia mnie uspokoiła.-Tylko bądź cierpliwa.
- Dobra.-Uspokoiłam się.-Może zostaniemy przyjaciółkami?
<Devia?>

*wartość: mała bombka*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz