niedziela, 8 lutego 2015

Od Black'a C.D. Kiary

Zobaczyłem lęk Kiary przed obcym wilkiem.
-Spokojnie Kiara, to pewnie jakiś nowy wilk.-odpowiedziałem spokojnym tonem.
-Poczekaj...
-Nic się nie bój. Jesteś ze mną.-mrugnąłem do niej okiem.
Podeszliśmy do obcego nam wilka.
-A więc.....Ty jesteś BlackWolf?-zaczął do nas nie znany nam wilk.
Zdziwiło nas to, ponieważ nie odezwaliśmy się do niego ani słowem i skąd znał moje imię?
-Kim jesteś? I skąd mnie znasz?
-Ja znam więcej niż wam się wydaje.-odpowiedział szyderczym głosem.
Kiara miała zamiar uciekać lecz zdrętwiała gdy ujrzała pysk nie znanego wilka, poprawka bestii. Musiał to być najgorszy rodzaj wilczej obelgi, ponieważ nieznajomy momentalnie, jak rażony gromem , przestał nad sobą panować. Nie dopadł jednak mnie ale Kiare. Ja także rzuciłem się na obcego wilka (w obronie Kiary). 
(Kiara?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz