wtorek, 22 lipca 2014

Od Kiary C.D Ariel

Następnego dnia po spotkaniu Ariel umówiłyśmy się , chciałyśmy pójść z Cziką ale ona spotkała się z Szastą i zrozumiałyśmy to więc poszłyśmy same. Zaproponowałam byśmy poszły nad wodospad zaklęć gdy już tam dotarłyśmy usiadłyśmy na brzegu wody. Ariel opowiadała mi jak tu dołączyła i te nie miłe zdarzenia które miały miejsce wtedy no i też jak ja tu dołączyłam akurat to nie była smutne. Po godzinie gadania przyszła do nas Czika z Szastą i się przywitała:
-Witajcie fajnie znowu was widzieć a i gdzie moje maniery Ariel to mój chłopak Szasta , Szasta to nowa wadera w naszej watsze.
-Bardzo mi miło-ukłoniła się Ariel.
-Cześć-odpowiedział-no nic my chyba lecimy dalej.
-Dobra to pa miłego dnia życzę-pożegnała się Czika z Szastą a ja w oddali też krzyknęłam:
-A ja wam miłej randki życzę pa pa!
-Ładna para jak się poznali?-Zapytała Ariel
-Lepiej nie pytaj opowiem ci to kiedy indziej a tak na oguł on kiedyś był z taką jedną Kejt aż nagle pojawiła się Kejt.
(Kejt?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz