poniedziałek, 1 lutego 2016

Od Yukona do Szarki

Był ranek. Szarka i Klaret przyszły do mnie na tereny polowań. Wiedziałem tej lisiczce. Szarka mogła mi powierzyć każdą tajemnicę. 8 marca jest Dzień Wader. Miałem już prezent dla Szarki. 2 prezenty. 
-Dzień dobry-powiedziała nieśmiało Klaret
-Witaj Klaret - powiedziałem z uśmiechem
-Klaret - wtrąciła się Szarka -To Yukon. Twój tata. 
Klaret uśmiechnęła się do mnie, a potem poszliśmy na polowanie. Jak się okazało Klaret ma zdolności łowieckie. Upolowaliśmy 3 jelenie i sarnę. Szarka jako muzyczka, która chce zostać nauczycielką muzyki uczyła Klaret wyć, śpiewać i tworzyć własne piosenki. Jako lis poszło jej perfekcyjnie. Czysty głos, ma talent jak jej mama (Szarka). Wydawało się że to koniec przygód, ale z Klaret był to dopiero początek.

<Szarka? Masz lepszą wenę>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz