środa, 17 lutego 2016

Od Party CD Luke'a

- Ja się przedstawiłam. Ty też więc dobrze.
W samotności z Lukiem
- Dlaczego chcesz żebym sie z nią ścigał?
-Jak wiesz. Moja córka jest dumna i na pewno powiedziała Ci, że jest córką Parteusza i Rity! Tak?
- No oczywiście. Powiedziała mi to na wstępie!
Wtedy oboje wybuchnęliśmy śmiechem.
Zacząłem temat od nowa:
- Jest jednak aż zbyt dumna. Zakochała się w Dragonie i miewa bardzo dziwne wizje. Czasem ma bardzo niebezpieczne zamiany w smoka których nie kontroluje. Może masz jakieś zdanie o tych zdarzeniach?
Powiedziawszy to zamilkł:
- Mam, i to poważne...
- Dlaczego Luk?
- Może kiedyś Ci opowiem....
Razem z Luizą
- No to wio panie od szybkości!
Ścigali się przez całą watahę aż na sam zachód niestety nie widziałem ich.
<< Luiza? Dokończ. Chyba, że Luk'owi będzie się nudziło to on dokończy>>

1 komentarz: